نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1900
-
الف
+

بازیگر سریال «مسافری از هند» به سوگ پسرش نشست

«نسرین مقانلو» بازیگر سینما و تلویزیون ایران از فوت پسر جوانش خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «نسرین مقانلو» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «مسافری از هند»، «تنهایی لیلا»، «آرام می گیریم» و «سفر در خانه» شاهد بودند، از فوت پسرش خبر داد.

وی با نشر یک پست در اینستاگرام خود این گونه نوشت: «بس که دوست داشتی ایران بمونی، اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟؛ فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود، «ارشیا» پسرم رفتی؟ اما منو هم با خودت بردی؛ داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم، با رفتنت من هم مردم پسرم؛ منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت. جات توی بهشت عزیز مهربونم؛ راهت روشن پسر خوش قلبم. بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.»

منابع خبری اعلام کردند علت مرگ پسر بزرگ نسرین مقانلو سکته مغزی بوده است.

«نسرین مقانلو» زاده 1 سرطان(تیر) 1347در تهران، هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است و از سال 1370 کار حرفوی خود را آغاز کرد.

وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فلم «دو نیمه سیب» به کارگردانی «کیانوش عیاری» در سال1369 آغاز کرد ولی در واقع با فلم سینمایی «امید» به سینمای ایران معرفی شد.

وی پس از بازی در فلم «نابخشوده» چند سالی را در خارج از ایران گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فلم «مهمان مامان» وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد. 

گفتنی است این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های «دادزن»، «قلب یخی»، «مختارنامه»، «عصر پاییزی»، «همه بچه های ما»، «سایه روشن» و «ساعت شنی» بازی کرده است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر